Zanim rozpoczniesz

Krok 1. Uzyskiwanie dostępu 

     Aby skonfigurować program lojalnościowy Syrve, skontaktuj się z pomocą techniczną firmy Syrve lub partnerem, od którego zakupiono system. 

     Krok 2. Rejestracja na portalu lojalnościowym Syrve 

 Jeśli jeszcze nie zarejestrowałeś się na platformie lojalnościowej Syrve, zrób to w sposób opisany w artykule Rejestracja systemu lojalnościowego

     Krok 3. Instalowanie serwera POS 

     Serwer POS zapewnia pracę w trybie offline i pozwala na obsługę gości oraz prowadzenie kampanii marketingowych nawet w przypadku braku połączenia z Internetem. 

     Komputer z zainstalowanym serwerem POS musi być stale sprawny i w trybie online. 

Serwer POS można zainstalować na: 

  • Główny terminal POS (kasa główna) 
    W tym przypadku jest instalowany razem z Syrve POS.   
  • Serwer autonomiczny lub serwer Syrve 
    Aby zainstalować serwer POS: 
  1. Pobierz plik instalacyjny serwera POS
  1. Uruchom polecenie Setup.Syrve Loyalty.POS.exe. 
  1. Aby zmienić katalog konfiguracyjny, kliknij przycisk Opcje, określ ścieżkę w wyskakującym oknie dialogowym, a następnie kliknij przycisk OK. 
  1. Zaznacz pole wyboru obok opcji Zgadzam się, jeśli akceptujesz warunki umowy licencyjnej, a następnie wybierz pozycję Zainstaluj
  1. Po zakończeniu instalacji kliknij przycisk Zamknij

 Uwaga: Od teraz serwery POS będą aktualizowane automatycznie. W tym przypadku nie ma znaczenia, gdzie są zainstalowane – na głównej kasie czy na serwerze. Możesz sprawdzić, czy serwery są aktualizowane lub wymusić ich aktualizację w  zakładce Status POS. 

     Krok 4. Konfiguracja połączenia z Syrve Loyalty 

 Możesz skonfigurować połączenie Syrve Loyalty z terminalem POS w Syrve Office. Aby to zrobić, przejdź do  katalogu Syrve Loyalty  i kliknij  Ustawienia

 Podczas nawiązywania połączenia z Syrve Loyalty nie musisz dodatkowo określać adresów serwerów – serwery POS domyślnie łączą się z portalem. Wystarczy określić lokalizację serwera POS (zakładka serwera POS dla kas). 

     Jeśli korzystasz z własnego serwera lojalnościowego Syrve i masz usługę dostawy oraz call center, musisz dokonać dodatkowej konfiguracji. 

     Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, przeczytaj artykuł Łączenie z systemem lojalnościowym

     Krok 5. Eksportowanie menu 

     Po skonfigurowaniu warunków i akcji wygodne może być wybieranie pozycji menu według ich nazw lub SKU bezpośrednio z listy zapasów (magazynu). Aby to zrobić, musisz wyeksportować menu do Syrve Office. Aby uzyskać informacje o tym, jak to zrobić, zapoznaj się z artykułem Menu dla systemu zewnętrznego. Od teraz, jeśli w Twoim menu pojawią się nowe pozycje, menu zostanie automatycznie wyeksportowane. 

     Krok 6. Konfiguracja programów lojalnościowych Syrve 

     Przejdź do portalu Syrve Loyaty, aby skonfigurować swoje programy marketingowe. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Programy

     Krok 7. Dodawanie typu płatności 

 W przypadku prowadzenia księgowości dodaj nowy typ płatności. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Typy płatności﷟HYPERLINK „https://www.knaipateam-borsch.com/syrve-loyalty/%D0%A2%D0%B8%D0%BF%D0%B8-%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82?c=%D0%9D%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%88%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F” 

     Krok 8. Konfiguracja serwera poczty 

     Jeśli planujesz korzystać z list adresowych, musisz skonfigurować serwer pocztowy, który będzie używany do wysyłania wiadomości e-mail. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, zobacz Ustawienia globalne

Czy znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?