W przypadku fast foodów istnieją dwa sposoby, aby poinformować szefa kuchni, jakie potrawy należy przygotować:
- Drukowanie pokwitowania usługi
- Korzystanie z parawanu kuchennego
Parawan kuchenny ma o wiele więcej zalet w porównaniu z paragonami serwisowymi. Jak go skonfigurować i z nim pracować, zobacz sekcję Ekran kuchenny. W tym artykule skupimy się na paragonach za usługi.
Na paragonie serwisowym wyświetlana jest data i godzina wydrukowania, informacje o zamówieniu, kelner oraz lista dań.
Gdy kasjer zaakceptuje płatność i zamknie zamówienie, drukowany jest paragon za usługę i przekazywany do kuchni. Po ugotowaniu wszystkich potraw szef kuchni skanuje kod kreskowy. Informacja o gotowości zamówienia wyświetla się na ekranie kupującego, na przykład w Arrivals.
Ustawienia
Otwórz ustawienia gałęzi:
- Na karcie Ekran kuchni zaznacz pole obok opcji Pokaż jedzenie na ekranie kuchni. Nawet jeśli nie korzystasz z ekranu kuchni, to ustawienie pozwoli Ci zmienić stany gotowania.
- Na karcie Ustawienia ogólne określ drukarkę do naczyń i w polu Drukuj kod kreskowy w zadaniu kuchennym wybierz pozycję „Drukuj na paragon”, która jest bardziej odpowiednia dla fast foodów.
Aby uzyskać więcej informacji o innych opcjach drukowania , zobacz Działy.
Jak szef kuchni zgłasza gotowość dania
- Gdy kasjer zamknie zamówienie, drukowany jest paragon serwisowy z kodem kreskowym.
- Zeskanuj kod kreskowy. Na ekranie kupującego pojawi się informacja, że rozpoczęto przygotowywanie zamówienia.
- Gdy zamówienie będzie gotowe, ponownie zeskanuj kod kreskowy. Na ekranie to zamówienie zostanie pokazane jako gotowe.
- Przekaż zamówienie do odbioru.