Usuwanie dania z zamówienia 

Mogą zdarzyć się sytuacje, w których konieczne będzie usunięcie z zamówienia jednego lub więcej dań, które zostały już wysłane do kuchni. Możliwe przyczyny i rodzaje odpisów są konfigurowane w Syrve Office,Widzieć.Powody usunięcia. 

Aby usunąć danie z zamówienia: 

 Przejdź do okna zamówienia i wybierz danie, które chcesz usunąć. Jeśli danie jest wydrukowane, potwierdź czynność, zwijając kartę menedżera z prawem do „Usuń wydrukowane naczynia z zamówienia do momentu wydrukowania czeku wstępnego” (F_DP). Jeśli na zamówieniu jest wydrukowany paragon poprzedni , nie ma możliwości usunięcia znajdujących się w nim potraw. Aby to zrobić, musisz anulować paragon poprzedni. 

 Naciśnij  przycisk i wybierz z listy powód, dla którego danie jest usuwane z zamówienia. 

Wprowadź komentarz, jeśli ten wymóg jest określony w ustawieniach przyczyn usunięcia. 

W przypadku, gdy usunięcie wiąże się z wypisaniem towaru z magazynu, należy wybrać rodzaj odpisu na straty potrawy, czyli na koszt kogo zostanie to wykonane. Odpis może być dokonany na koszt lokalu, na koszt kelnera obsługującego zamówienie lub na koszt innego pracownika, w zależności od ustawień przyczyny odpisu. 

Po potwierdzeniu usunięcia naczyń w kuchni drukowany jest paragon serwisowy potwierdzający anulowanie gotowania. 

Jeśli Syrve Office jest ustawiony na odpisanie dania z magazynu, po usunięciu automatycznie tworzony jest akt odpisu dla wybranego dania. 

Czy znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?