Struktura systemu 

     Zintegrowany system zarządzania Syrve ma następującą strukturę: 

MS SQL Server jest serwerem baz danych. Serwer jest centralną częścią systemu, implementuje całą podstawową logikę biznesową, przetwarza żądania z innych komponentów systemu i koordynuje ich interakcję. 

Centrala Syrve to scentralizowany system zarządzania siecią przedsiębiorstw handlowych oraz kompleksów produkcyjno-dystrybucyjnych. 

Syrve RMS jest systemem zarządzania przedsiębiorstwem handlowym. Placówki zautomatyzowane za pomocą Syrve RMS mogą być połączone w sieć z centralą Syrve. 

Syrve POS to system kasowy przeznaczony do wprowadzania zamówień. 

Syrve Agent to komponent, który zapewnia interakcję systemu ze sprzętem. 

Syrve Operation to podsystem magazynowy. Rejestracja magazynów, tworzenie katalogów dostawców i nomenklatury, księgowość i analiza ruchu zasobów magazynowych. 

Syrve Finance to podsystem finansowy. Ustalanie waluty, rodzaje płatności, prowadzenie planu kont, wzajemne rozliczenia z kontrahentami, analiza przepływu środków. 

Syrve Personnel – planowanie pracy personelu. Ustalanie stanowisk, rejestracja pracowników, przypisywanie praw dostępu, planowanie, automatyczne śledzenie czasu pracy, płace, grzywny i premie, programy motywacyjne dla personelu serwisowego i produkcyjnego. 

Syrve Food Factory to system scentralizowanego zarządzania produkcją, planowania w oparciu o skonsolidowane dane, wydawania zadań z warsztatów oraz rejestrowania ruchu wyrobów gotowych pomiędzy działami sieci. Integracja z 1C – wgrywanie danych z serv do 1C Accounting. 

Loyalty Syrve to system bonusowo-depozytowy. Przeznaczony jest do organizowania systemu płatności bezgotówkowych, tworzenia programów bonusowych, promocji marketingowych, a także wdrażania różnych korporacyjnych programów cateringowych dla pracowników. 

Syrve Kitchen – inwentaryzacja za pośrednictwem  terminala POS Syrve, automatyzacja bufetu, zarządzanie dokumentami: faktury, akty odpisu, przelewy wewnętrzne, akty gotowania i przetwarzania, a także druk etykiet z kodami kreskowymi dla standardowych opakowań i naczyń wagowych. 

Syrve Sous Chef – automatyka kuchenna. Pozwala zarządzać procesem gotowania i serwowania potraw: zarządzanie kolejką zamówień do kuchni, stawkami za serwowanie i czasami gotowania, monitorowanie stanu gotowości żywności, wbudowany system powiadomień kelnerskich, nagrywanie wideo i kontrola zdarzeń w kuchni. 

Syrve Video Security to system nadzoru wideo, który przywraca klipy wideo z obsługi gości dla dowolnego wydarzenia w systemie. 

Syrve Delivery – praca ze zleceniami dostawy. Składanie zamówienia na dostawę, ustalanie życzeń klienta, generowanie faktur, monitorowanie realizacji zamówienia i jakości obsługi klienta. 

Syrve Call Center – scentralizowane przyjmowanie i rejestracja zamówień. Przechowywanie listy klientów z danymi o poprzednich dostawach, historii zamówień i ulubionych potrawach klienta, monitorowanie statusu realizacji zamówienia, kontrola czasu i jakości dostaw, raporty operacyjne dotyczące dostaw, statystyki i analizy, wybór najbliższego punktu gotowania na mapie elektronicznej, możliwość gromadzenia  punktów Plazius  i płacenia nimi za zamówienia. 

Syrve Delivery Widget to widget do przyjmowania zamówień z dostawą ze strony restauracji. 

Centrala telefoniczna Syrve – połączenie centrali PBX z miejscem pracy operatora w celu przyjmowania zamówień na dostawę dań gotowych. Możliwość odbierania połączeń i dzwonienia do klientów i kurierów w Syrve POS. 

Syrve Radar – kontroluj ruch kurierów firm kurierskich na interaktywnej mapie. 

Syrve Shelf Manager – kontrola trwałości potraw przy dystrybucji restauracji szybkiej obsługi. 

Syrve RMS Integration – integracja z systemami hotelowymi. 

Syrve Monitoring to zdalna kontrola bieżących zamówień dla  przedsiębiorstw Table Service. Otrzymujesz wszystkie informacje o otwartych zamówieniach, składaniu zamówienia przez gości oraz kontrolujesz szybkość obsługi gości, obecność niewydrukowanych i niepodanych dań, a także usuniętych dań i powodów usunięcia. 
Pokazuje również informacje o zamówieniach, które nie zostały zamknięte od poprzednich zmian, o zajętych stolikach przez obszary obsługi kelnerskiej, o stolikach otwartych przez kelnerów, a także o stolikach według kanałów sprzedaży (ruch ogólny, bankiet lub dostawa). 

Syrve Dashboard – raportowanie mobilne. Umożliwia otrzymywanie aktualnych informacji o stanie rzeczy w instytucji na ekranie telefonu komórkowego. Kluczowe wskaźniki efektywności przedsiębiorstwa: wielkość przychodów, liczba czeków, liczba gości, średnia kontrola, całkowity koszt. Możliwość porównania bieżących danych z poprzednimi okresami (na przykład dla bieżącego i poprzednich dni, miesiąca lub roku). 

Syrve Franchise – zarządzanie franczyzą. Konsolidacja informacji o wynikach pracy każdego przedsiębiorstwa handlowego działającego na zasadzie franczyzy. Możliwość generowania raportów dotyczących wyników sprzedaży, przychodów, a także wysokości opłat licencyjnych do dalszej analizy działalności przedsiębiorstw. 

Czy znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?