Użyj menu „Ulubione”, aby uzyskać szybki dostęp do najczęściej używanych funkcji systemu. Elementy w tym menu można skonfigurować na stronie szybkiego dostępu.
Strona zawiera trzy grupy zakładek:
– Ulubione.
– Najczęściej używane.
– Ostatnio otwierane.

Sekcję „Ulubione” można dostosować, dodając lub usuwając elementy. Te elementy pojawiają się również w sekcji „Ulubione” w menu głównym.
Aby dodać element menu głównego do „Ulubionych”, użyj jednej z następujących metod:
Kliknij prawym przyciskiem myszy żądany element i wybierz Dodaj do „Ulubionych”:

Lub przeciągnij ten element do sekcji „Ulubione”.
Sekcje „Najczęściej używane” i „Ostatnio otwarte” są generowane automatycznie na podstawie statystyk korzystania z funkcjonalności aplikacji.
Możesz usunąć niepotrzebny element z dowolnej sekcji. Aby to zrobić, wybierz Usuń z menu kontekstowego elementu.

Każdy element strony Szybki dostęp można dostosować indywidualnie, zmieniając kolor tła lub czcionki.
Aby to zrobić:
– Z menu kontekstowego elementu wybierz opcję, np. kolor tła
– Kliknij strzałkę po prawej stronie menu kontekstowego obok parametru, który chcesz zmienić.
– W oknie, które zostanie otwarte, na dowolnej karcie wybierz kolor.

Aby przywrócić oryginalny kolor, w menu kontekstowym elementu kliknij polecenie Przywróć kolory domyślne.