System udostępnia narzędzia do zarządzania lojalnością gości w postaci kart rabatowych (klubowych), możliwość otwarcia konta depozytowego gościa oraz narzędzia do wdrażania różnych programów rabatowych.
Z kartą rabatową goście mogą uzyskać zniżkę przy płaceniu za swoje zamówienia. Aby wydać taką kartę, najpierw ustalane są możliwe kwoty rabatów, a następnie karty są rejestrowane. Zobacz Zniżki i Dodatki oraz Karty Klubowe.
Nawet jeśli nie planujesz wprowadzenia systemu kart klubowych, lista możliwych kwot zniżek i dodatków powinna być wstępnie skonfigurowana w Biurze Syrve, aby w razie potrzeby móc je naliczać podczas pracy z zamówieniami Syrve POS.
Rabaty mogą być przydzielane ręcznie lub automatycznie w określone dni tygodnia lub w określonych godzinach w ciągu dnia. Dodatkowo możesz ustawić ograniczenia dotyczące korzystania z rabatów tylko na dania z określonej kategorii.
Jeśli masz gości, którzy chcą otworzyć konto w swoim lokalu lub jakaś organizacja planuje organizować posiłki dla swoich pracowników, to mogą oni posiadać osobiste karty. Zostaną dla nich otwarte rachunki depozytowe, którymi możesz zarządzać i śledzić terminowość ich uzupełniania. Jak tworzyć takich gości. zobacz Goście specjalni.
Posiłki dla pracowników można organizować za pomocą systemu bonusowo-depozytowego Karty.
Programy rabatowe, które można zaimplementować w systemie, pozwalają na ustawienie okresów ważności różnych zniżek, zniżek na kartach rabatowych Lucky Ticket (LT), a także zapewniają 100% zniżki na dania biorące udział w programie „flyer” (dania te mają specjalną funkcję). Aby uzyskać informacje o tym, jak skonfigurować program ulotek, zobacz Ustawianie rabatu na ulotkę.
Wszystkie rabaty zarejestrowane w systemie dostępne są w zakładce System Kaucyjny → Rabaty i Dopłaty.