Punkt sprzedaży 

     Ustawienia Punktu sprzedaży  obejmują ogólne ustawienia interfejsu, informacje, które zostaną wydrukowane podczas poprzednich kontroli, parametry rezerwacji itp., Ustawienia magazynu i księgowości. Ponadto dla każdego Punktu sprzedaży  należy określić punkty sprzedaży i miejsca przygotowywania potraw – podstawowe informacje dotyczące jego konfiguracji.  

 Grupy biznesowe i oddziały, które odpowiadają punktom sprzedaży i lokalizacjom przygotowywania posiłków, są wyświetlane jako elementy drzewa po lewej stronie  okna Ustawienia sprzedawcy, które można zwinąć i rozwinąć, klikając ikony + i -. 

Zaleca się, aby najpierw utworzyć wszystkie grupy i działy, a dopiero potem ustawić ich ustawienia. 

Jeśli wybierzesz Administracja Ustawienia Punktu sprzedaży , otworzy się okno z następującymi zakładkami: 

  • Ustawienia ogólne – zawiera pola do konfiguracji danych sprzedawcy, wyglądu aplikacji, parametrów rezerwacji itp. 
  • Ustawienia księgowe – w zakładce ustawione są granice dnia rozliczeniowego w instytucji, ustawienia rozliczania podatku VAT, tworzenie faktur, a także czas księgowania dokumentów, które będą wstawiane automatycznie. 
  • Terminale i urządzenia – w tym miejscu można połączyć drukarki z konkretnymi terminalami (jako dodatkowe ustawienie konfiguracyjne). 
  • Waluta zawiera pola operacji jednostki finansów i księgowości. 
  • Przesunięcia kasowe – na tej zakładce możesz ustawić działania systemu podczas zamykania i otwierania zmian gotówkowych, na przykład konieczność automatycznego przekazywania wszystkich otwartych zleceń na następną zmianę. 
  • Śledzenie czasu pracy – ustawienia, które określają proces przyjmowania obecności na zakończenie dnia rozliczeniowego. 
  • Komunikaty o błędach — zakładka do ustawiania opcji wysyłania raportów o błędach do programistów. 
  • Numeracja dokumentów – w tej zakładce można zdefiniować szablon, według którego w przyszłości będą automatycznie generowane numery tworzonych dokumentów magazynowych. 
  • Ekran kuchenny to zakładka do ustawiania trybów pracy SousChef. Korzysta z niego, jeśli firma posiada oddział, w którym wykorzystywany jest specjalny terminal kuchenny (SousChef) do informowania kuchni o zamówieniu. 

Czy znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?