Przegląd lojalności 

Syrve Loyalty ma na celu świadczenie usług osobom odwiedzającym restauracje, stołówki firmowe lub podobne firmy cateringowe. 

System udostępnia następujące programy serwisowe: 

  • Program depozytowy (gość musi najpierw doładować konto, a następnie wydać środki na koncie). 
  • Program oparty na limitach (ustawiony jest limit dzienny/tygodniowy/miesięczny; nie jest wymagany depozyt). 

Możesz skonfigurować dodatkowe warunki programu: 

  • Ograniczony czas programu (np. od 12:00 do 16:00). 
  • Ograniczony asortyment produktów (np. alkohol jest zabroniony). 
  • W różnych punktach sprzedaży detalicznej można skonfigurować różne programy. 
  • Różne programy mogą być używane dla różnych kategorii klientów (na przykład stałych pracowników i menedżerów). 

     Структура Syrve Lojalność 

System lojalnościowy Syrve składa się z następujących elementów: 

  • Główny serwer Syrve Loyalty – tutaj przechowywane i konfigurowane są wszystkie informacje o kampaniach i programach marketingowych, klientach korporacyjnych i gościach. 
  • Serwer POS – instalowany w sieci lokalnej punktu sprzedaży i nie posiada interfejsu użytkownika. Aby uzyskać więcej informacji na temat instalowania i konfigurowania serwera, zobacz Przed rozpoczęciem. Serwer punktu sprzedaży przechowuje informacje o aplikacjach, klientach i saldach ich kont. 
  • Wtyczka Syrve POS – Wtyczka umożliwia wykonywanie dodatkowych operacji, takich jak powiązanie karty z numerem telefonu gościa i sprawdzenie salda karty. 

     Taka struktura Syrve Loyalty pozwala na szybkie przetwarzanie danych i utrzymanie systemu nawet w przypadku utraty połączenia POS z serwerem głównym. 

     Po zaksięgowaniu karty gościa, Syrve POS prosi serwer POS o informacje o maksymalnej kwocie płatności i rabatach, które można zastosować do zamówienia. POS zwraca odpowiedź na podstawie informacji przechowywanych w jego bazie danych. Następnie zsynchronizuje się z głównym serwerem, gdy połączenie internetowe zostanie przywrócone. 

Serwer punktu sprzedaży żąda od serwera głównego następujących informacji: 

  • Salda konta gościa, co 5 minut. 
  • Ustawienia, które mają zastosowanie do gości, programów cateringowych i promocji co 30 minut. 
  • Serwer POS wysyła informacje o transakcjach i zamówieniach do bazy danych serwera głównego co 5 minut. 

Procesy serwera POS: 

  • Żądania połączenia z Syrve POS. 
  • Żądania są wysyłane podczas płacenia za zamówienia za pomocą Syrve Loyalty w Syrve POS oraz w call center. 

     Fakty zastosowania rabatu i dokonania płatności są rejestrowane w dzienniku aktywności na serwerze głównym. 

     Jeśli serwer POS nie posiada połączenia z Internetem, pozwoli Ci to na zastosowanie warunków kampanii i dokonanie płatności, jednak nie więcej niż kwota debetu określona w ustawieniach programu. 

     Sieci restauracji w Syrve Loyalty 

     Restauracje, które udostępniają programy i bazę danych klientów w Syrve Loyalty, mogą nawiązywać kontakty. W tym przypadku klient, który otrzymał kartę stałego klienta od jednej restauracji, może wydawać lub zdobywać nagrody w dowolnym innym lokalu tej samej sieci. 

     Oprócz wspólnych promocji, które może mieć sieć restauracji, mogą one mieć również własne promocje. W tym celu podczas tworzenia programu należy określić jego zakres. Załóżmy, że pizzeria i piekarnia są częścią tej samej sieci, z których każda ma własne dania na sprzedaż i własne promocje. Ale jednocześnie mają wspólną bazę klientów. 

W skład sieci mogą wchodzić następujące punkty sprzedaży: 

  • Wszystkie Syrves, które korzystają z tej samej kwatery głównej Syrve. 
  • Wszystkie Syrves, które korzystają z różnych instalacji sztabu Syrve. 
  • Oddzielne Syrves, które nie są podłączone do żadnej sieci głównej Syrve. 

     Uwaga! Nie należy wiązać punktów sprzedaży, które mają tę samą siedzibę główną Syrve, z różnymi sieciami lojalnościowymi Syrve. 

     Tylko administrator systemu może łączyć gniazda w sieć. Dlatego, jeśli chcesz stworzyć sieć lub dodać punkt sprzedaży do istniejącej, skontaktuj się z pomocą techniczną Syrve. Określ punkty sprzedaży, które chcesz dodać do sieci. Wszyscy z nich muszą być zarejestrowani w Syrve Loyalty za pośrednictwem zaplecza. 

     Uwaga! Tej operacji nie można anulować, a punktu sprzedaży nie można później usunąć z sieci. 

Syrve Loyalty i kilka FR 

 Niektóre placówki mogą korzystać z więcej niż jednego rejestratora fiskalnego (FR). W takim przypadku, gdy wydrukujesz rachunek gościa i przejdziesz do ekranu płatności w Syrve POS, zamówienie zostanie podzielone na podzamówienia w zależności od rodzaju miejsca gotowania. Takie podzamówienia są ze sobą połączone i opłacane jedno po drugim, ale w rzeczywistości są to osobne zamówienia i są wysyłane do oddzielnych FR. 

 Jeśli masz zainstalowane dwa lub więcej FR, to korzystając z Syrve Loyalty, powinieneś zwrócić uwagę na niektóre funkcje wstępnie skonfigurowanych promocji. W szczególności niektóre warunki i działania nie działają w taki sam sposób, jak w przypadku zamówień niepodzielonych. Ich zachowanie i cechy użytkowania przedstawiono w tabeli. 

Nazwa Zachowanie Zalecenia 
Akcje 
Przedmiot w prezencie Jeśli paragon zostanie podzielony, upominek zostanie wydrukowany na FR zgodnie z miejscem przygotowania. Jeśli oferta wiąże się z działaniem, możliwe jest nadużycie: gdy kupujący powróci na stronę zamówienia ze strony płatności, będzie mógł ponownie dodać prezent. W związku z tym dodaj warunek do oferty, podczas gdy produkt i prezent pod tym warunkiem muszą być wydrukowane na tym samym FR. 
Stały rabat na całą kwotę zamówienia i dopłaty Rabat lub dopłata są stosowane do obu zamówień podrzędnych, jeśli warunek jest spełniony. Nie zalecamy korzystania z tej akcji, ponieważ po podziale rabat lub dopłata mogą być zastosowane dwukrotnie: w każdym podzamówieniu. 
Rabaty i oferty specjalne Rabat będzie dotyczył produktu określonego w promocji. Rabat nie obowiązuje, jeśli warunek i promocja obejmują produkty o różnych miejscach przygotowania (FR). W takim przypadku produkt określony w warunku będzie w jednym podporządkowaniu, a ten określony w promocji będzie w innym. Do działania i kondycji oferty wykorzystaj towary, które są przygotowane w jednym miejscu, tak aby nie występowały w różnych podwładnych. 
Rabat na całe zamówienie i wysokość dopłaty Rabat lub dopłata zostaną zastosowane w podpowiedziach, jeśli warunek zostanie spełniony. W rzeczywistości jego wartość może być niższa, jeśli warunek zostanie zastosowany w jednym z podrzędów.   
Wykluczenie i zaliczenie do kategorii Zdarza się, że gdy zamykasz jedno podzamówienie, zmienia się kategoria klienta.   
Aluzja Wyświetlany, jeśli spełnione są warunki oferty.   
Kombi Kombinacja nie jest obsługiwana, jeśli zawiera elementy wydrukowane na różnych fazach. Wszystkie połączone elementy muszą być wydrukowane na tej samej tablicy fazowanej (FRA). 
Płacenie rachunku Każde podzamówienie jest płatne osobno.   
Doładuj swoje konto za pomocą Konto zostanie doładowane dla zamówień podrzędnych, które spełniają warunki oferty. Tę akcję należy wykonywać z rozwagą, ponieważ jeśli warunki są spełnione we wszystkich podzamówieniach, na przykład „Happy Hour” lub „Zamówienie z dostawą”, konto zostanie uzupełnione kilka razy w zależności od liczby podzamówień. Akcja będzie działać poprawnie, jeśli zamówienie nie będzie podzielone na podzamówienia, czyli wszystkie produkty będą wydrukowane na tym samym FR. 
Doładowanie konta procentem od zamówienia Konto będzie doładowywane dla zamówień, które spełniają określony warunek.   
Warunki 
Urodziny Warunki działają poprawnie dla każdego podwładnego.   
 
 
 
 
 
  
Zamówienia dostawy 
Kupon 
Potwierdzenie ręczne 
Promocja została uruchomiona 
Liczba zamówień w okresie 
Happy hour 
Saldo konta Saldo na koncie może ulec zmianie od razu po opłaceniu pierwszego podzamówienia, więc dla kolejnych podzamówień warunki oferty (promocji) mogą nie działać lub odwrotnie, działać losowo.   
W zamówieniu brakuje niektórych pozycji Jeśli produkt zniknie z jednego z podzamówień po podziale, warunek nadal będzie spełniony i akcja zostanie uruchomiona.   
Kategoria gościa Kategoria gości może ulec zmianie po zamknięciu jednego z zamówień podrzędnych.   
Liczba pozycji w zamówieniu jest większa lub równa Rabat zostanie zastosowany tylko do podzamówienia, w którym znajduje się produkt promocyjny. Faktura nie może zostać wykorzystana do opłacenia takiego zamówienia podrzędnego, a doładowanie zostanie zastosowane do zamówienia podrzędnego, które nie zawiera produktu promocyjnego. Należy używać tego warunku ostrożnie, ponieważ możliwe jest nadużycie; zobacz opis akcji Podaruj przedmiot
Liczba zamówień w okresie Każde zamówienie podrzędne traktowane jest jako osobne zlecenie. Nie należy korzystać z tego warunku, ponieważ rzeczywista liczba zamówień zawsze będzie większa niż oczekiwano. 
Kwota zamówienia Jeśli warunek zostanie spełniony, rabat zostanie ustalony w momencie wydrukowania faktury dla gościa. Jeśli po podzieleniu zamówienia kwoty podzamówienia przestaną spełniać warunek, rabat przepadnie, gdy przejdziesz na stronę płatności bez wydrukowania faktury dla gościa. Nie używaj tego warunku w trybie Fast Food. 
W trybie restauracji wydrukuj rachunek gościa, aby zablokować zniżkę. 

     Jeśli rabaty zostały zastosowane, ale opuściłeś ekran kasy i przeszedłeś do ekranu zamówienia, rabaty zostaną anulowane. Musisz dodać przedmiot promocyjny lub w inny sposób spełnić warunki. 

     Jeśli gość jest powiązany z zamówieniem, to po podziale zostanie powiązany ze wszystkimi podzamówieniami. Goście każdego podzamówienia mogą być zmieniani osobno.  

Zalecenia ogólne: 

  • W trybie Fast Food nie opuszczaj ekranu kasy, w przeciwnym razie rabat zastosowany do zamówionych przedmiotów zostanie usunięty. Jeśli opuścisz ekran, będziesz musiał ponownie spełnić warunki promocji: dodać ten przedmiot do zamówienia itp. 
  • Jeśli promocja zawiera jakieś ograniczenia związane z towarami, na przykład rabat nie dotyczy niektórych produktów, to wszystkie warunki i działania muszą być wydrukowane na tym samym FR. 
  • W każdym przypadku należy zachować ostrożność podczas korzystania z warunków i promocji na produkty, których dostępność jest sprawdzana przez system, stosowany jest rabat itp. 

 Jeśli zamówienie nie jest podzielone, a wszystkie produkty są wydrukowane na tym samym FR, warunki promocji działają jak zwykle, bez ograniczeń określonych w tabeli. 

Czy znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?