Pola raportu OLAP dotyczącego sprzedaży 

Pole  Opis  
% na stawki  Jaki procent to wartość w kolumnie po lewej stronie najbliższej sumy częściowej dla tej kolumny. Parametr nie jest używany samodzielnie, po jego lewej stronie musi znajdować się jakieś pole.  
% na wiersz  Jaki procent to wartość w wierszu po lewej stronie najbliższej sumy częściowej dla tego wiersza. Pole nie jest używane samodzielnie, po lewej stronie musi znajdować się dowolne pole.  
15-minutowy interwał zamykania  Aby uzyskać więcej informacji, użyj pola Godzina zamknięcia. 
15-minutowy interwał otwarcia  Użyj pola Czas otwarcia, aby uzyskać więcej informacji.  
e-mail dostawy Adres e-mail klienta dostawy  
Autoryzowanych  Pracownik, który autoryzował płatność za zamówienie.  
Adres  Pełny adres dostawy zamówienia: Ulica + Budynek + Apartament  
Bankiet  Wartość pola może służyć do określenia, czy zamówienie jest zwykłe, czy bankietowe.  
Płatność bezgotówkowa  Nazwa typu płatności bezgotówkowej. Użyj jej, na przykład, aby przejść do szczegółów pola Typ płatności, jeśli jego wartość to „(brak płatności)”  
Danie  Nazwa sprzedawanego dania.  
Danie usunięte  Rodzaj wyjmowania dania. Możliwe wartości pól:  Danie zostało usunięte bez odpisywania  Danie zostało usunięte z odpisem  Danie nie zostało usunięte  
Kategoria księgowa dania  Kategoria księgowa określona w kartotece towaru.  
Pożyczka na…  Imię i nazwisko kontrahenta lub pracownika, dla którego zlecenie jest zamykane na kredyt, czyli wybierana jest płatność z typem „na kredyt”. 
Waluta płatności  Nazwa waluty ISO, w której opłacono zamówienie.  
Posiadacz karty gościa  Imię i nazwisko posiadacza karty rabatowej z katalogu Kart Rabatowych.  
Zewnętrzny numer zamówienia  Numer zlecenia dostawy nadany przez zewnętrzny system (np. agregator)  
Zwrot czeku  Na podstawie wartości pola można określić, czy czek został zwrócony. Pole to służy do filtrowania wycofanych zamówień.  
Czas kontroli wstępnej (min)  Czas kontroli wstępnej = Czas zamknięcia zamówienia – Czas wydruku kontroli wstępnej Czas wstępnej kontroli nie pokrywa się z czasem otwarcia zamówienia  
Czas przejazdu (min)  Okres czasu od momentu nadania kuriera, momentu naciśnięcia przycisku Wyślij, do momentu dostarczenia przesyłki do klienta (wskazanego w Kierowcy lub na Syrve POS) 
Godzina zamknięcia  Czas realizacji zlecenia z ułamkami sekundy  
Godzina zakończenia dostawy  Data i godzina kliknięcia przycisku Zamknij  
Czas obsl.sum. (min)  Czas od otwarcia zlecenia do jego zamknięcia. 
Wartość ma sens dla grupy. Na przykład możesz dowiedzieć się, jaki jest czas obsługi w ciągu dnia, zmiana, w określonym przedsiębiorstwie sprzedażowym i tak dalej.  
Czas obsługi (min)  Czas od otwarcia zlecenia do jego zamknięcia. Oblicza się go za pomocą wzoru: Czas obsługi = Czas zamknięcia zamówienia – Czas otwarcia zamówienia 
Parametr jest polem grupowania. Można go używać do grupowania i filtrowania danych w raporcie.  
Czas zakończenia gotowania  Moment, w którym zakończyłeś przygotowywanie zamówienia. Czas jest rejestrowany, gdy kucharz nacisnął przycisk Ugotowane lub czas gotowania wskazany na karcie pozycji dobiegł końca.  
Czas otwarcia  Czas otwarcia zlecenia (ułamki sekundy)  
Godzina odjazdu dostawy  Moment, w którym zamówienie zostało wysłane w drodze  
Czas wydruku dostawy  Czas wysłania zamówienia do gotowania  
Czas wydruku faktury  Moment, w którym faktura została wydrukowana. Jest on skonfigurowany w punkcie menu Dostawa Ogólne.  
To czas oczekiwania  Wstępne sprawdzanie czasu drukowania  
Rok  Pole służy do grupowania danych według lat.  
Miasto  Miasto adresu dostawy  
Karta gościa  Numer karty rabatowej gościa zastosowanej do zamówienia  
Grupa  Grupa, w której znajduje się oddział, w którym danie zostało sprzedane  
Grupa dań  Grupa nomenklatury, w której znajduje się danie  
Grupa posiłków poziomu 1  Hierarchia grup, do których należy danie. 
W przeciwieństwie do pola Hierarchia dań, w tym przypadku każda grupa znajduje się w osobnym polu.  
Grupa żywności poziomu 2  
Grupa żywności poziomu 3  
Grupa płatności  Grupa, do której należy typ płatności użyty przy zamykaniu zlecenia. Możliwe wartości pól:  Płatność gotówką  Karty bankowe  Brak dochodów  Płatności bezgotówkowe  
Data utworzenia klienta  Data, w której karta klienta została utworzona w bazie danych.  
Dzień tygodnia  Nazwa dnia tygodnia (poniedziałek, wtorek itd.)  
Czas trwania: open- Serv.print  Czas od otwarcia zamówienia do ostatniego wydruku serwisowego.  
Czas trwania: Final Serv.Print – Wysyłka  Oczekiwany czas zamówienia między zakończeniem gotowania a wysłaniem do klienta. Czas między naciśnięciem przycisków Gotuj i Wyślij. 
Dostawa  Wartość pola wskazuje, czy zamówienie jest dostawą.  
Jednostka miary  Podstawowa jednostka miary, w której realizowana jest pozycja.  
Opóźniony początek gotowania (średni)  Parametr pokazuje, jak szybko kuchnia reaguje na nowe zamówienia. Jest on liczony od momentu wydrukowania potrawy do momentu jej ugotowania. 
Wartość średnia obliczana jest według grupy, tj. według wzoru: Suma wszystkich opóźnień w grupie / Liczba wszystkich opóźnień Wartość pola jest wyświetlana w formacie min:ss. Oznacza to, że opóźnienie wynoszące 65 minut i 30 sekund jest wyświetlane jako 65:30, a nie 1:05:30.  
Zamówienie usunięte  Służy do filtrowania usuniętych zamówień. Domyślnie w filtrze włączona jest opcja „Zamówienie nie usunięte„.  
Zamówienia  Liczba zamówień w okresie, z wyłączeniem zamówień anulowanych.  
Obszar dostaw  Obszar geograficzny, do którego zamówienie zostało dostarczone.  
Identyfikator adresu  Kod, który kartografia zewnętrzna zapisuje podczas kontroli.  
Hierarchia dania  Pełna ścieżka od grupy głównej elementu do bieżącego elementu. Grupy są oznaczone znakiem „/”  
Indeks adresów  Zamek  
Źródło wysyłki  Login API, w imieniu którego została utworzona dostawa.  
Źródło zamówienia  Pole można wypełnić za pomocą wtyczek. Używany przez wysyłkę… 
Karta autoryzacyjna  Numer karty pracownika, który autoryzował transakcję.  
Kasa  Nazwa głównej kasy grupy  
Kasjer  Zamów kasjera  
Kategoria 1  Dodatkowe właściwości kupca, które są konfigurowane w kwaterze głównej Syrve. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, zobacz Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Sprzedawca﷟HYPERLINK „https://www.knaipateam-borsch.com/syrve-office/%D0%A2%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%94%D0%BC%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE”. Za pomocą tych pól można grupować lub filtrować dane raportu. Jeśli kategorie są skonfigurowane, będą już miały określone nazwy. 
Kategoria 2  
Kategoria 3  
Kategoria 4  
Kategoria 5  
Kategoria dania  Kategoria określona na karcie przedmiotu.  
Ćwiartka  Rok Numer kwartału  
Kod pozycji Kod nomenklatury potrawy – numer artykułu  
Szybkie wybieranie kodu posiłku  Kod szybkiego wybierania w Syrve POS określony w karcie towaru towaru.  
Z drugiej strony grupa  Kod nomenklatury (SKU) grupy  
Kod koncepcyjny  Kod przypisany do pojęcia w podręczniku  
Kod jednostki  Kod przypisany do jednostki w ustawieniach przedsiębiorstwa handlowego  
Kod rozmiaru naczynia  Nazwa wielkości naczynia do kuchni, np. S, M, L.  
Ilość dań  Liczba sztuk w zamówieniu, bankiecie lub dostawie.  
Liczba voucherów  Liczba voucherów użytych do opłacenia zamówienia  
Liczba dań ze zniżką  Ile dań jest sprzedawanych ze zniżką. 
W przypadku posiłków łączonych użyj pola „Liczba rabatów na posiłki łączone”, aby zobaczyć dokładnie, ile zestawów zostało sprzedanych.  
Liczba gości  Liczba gości wskazana przez kelnera w zamówieniu. W trybie „Fast food” wartość wynosi zawsze 1.  
Skomentuj danie  Komentarz, który można napisać podczas dodawania dania do zamówienia. Na przykład w przypadku napoju możesz napisać „Lód osobno”.  
Komentarz do dostawy  Tekst wprowadzony podczas tworzenia dostawy w polu Komentarz do zamówienia.  
Komentarz do klienta  Komentarz wpisany na karcie gościa.  
Komentarz do anulowania dostawy  Szczegółowy opis anulowania dostawy.  
ilość kombi Ile sprzedanych zestawów kombi zostało sprzedanych.  
Komentarz do usunięcia dania  Więcej informacji o przyczynach usunięcia zamówionego dania. Na przykład „kelner upuścił danie”, „gość odmówił” itp.  
Firma kontrahenta  Firma, która jest właścicielem karty płatniczej lub firma, która płaci za posiłki gościa.  
Pojęcie  Nazwa pojęcia, do którego jest przypisana operacja.  
Karta kredytowa  Rodzaj karty bankowej użytej do opłacenia zamówienia, na przykład Visa, Master Card, Maestro itp.  
Kurs wymiany walut płatności  Kurs wymiany waluty użytej do opłacenia zamówienia na walutę bazową. Wartość jest konfigurowana w katalogu Finanse Kursy wymiany.  
Kurier  Pracownik, który dostarczył zamówienie. Jeśli klient samodzielnie odebrał zamówienie, w polu jest ustawiona wartość Odbiór.  
Miejsce przygotowania  Nazwa rodzaju miejsca, w którym przygotowywane jest danie.  
Księżyc  Numer i nazwa miesiąca, w którym miała miejsce sprzedaż.  
Bonus motywacyjny  Wysokość premii dla pracownika uzależniona od wyników spełnienia warunków programu motywacyjnego.  
Do magazynu  Magazyn, do którego danie jest przenoszone/przygotowywane. Na przykład w ruchach wewnętrznych, aktach przetwarzania.  
Nazwa zniżki, ulgi  Wyświetlana jest nazwa rabatu lub narzutu, który został zastosowany do dania. Jeśli istnieje kilka rabatów lub narzutów, są one wyświetlane w osobnym wierszu. Aby zapoznać się z przykładem użycia tej funkcji, zobacz Przykłady raportów OLAP.  
Nazwa dania w języku obcym  Nazwa w języku obcym określonym w karcie pozycji nomenklatury.  
Kategoria podatkowa  Kategoria podatkowa towaru, który jest określony na jego kartotece lub na kartotece grupy.  
marża Ilość narzutu na danie. Oblicza się go według wzoru: Kwota zdyskontowana – Koszt własny  
marża (%)  Kwota narzutu wyrażona w procentach.  
Podatek VAT od paragonów (Kwota)  Łączna kwota podatku VAT dla wszystkich dań w czeku  
Podatek VAT (%)  Kwota podatku VAT wyrażona w procentach. 
Wartość wyliczana jest na podstawie danych z paragonów według wzoru: VAT od paragonów (Kwota) / Kwota zdyskontowana bez VAT *100%  
Tydzień w roku  Numer tygodnia w roku, do którego należą daty wdrożenia pozycji (od 1 do 53)  
Tydzień miesiąca  Numer tygodnia w miesiącu, do którego należą daty wdrożenia stanowiska (od 1 do 5).  
Numer karty bonusowej  Numer karty klienta, na którą przyznawane są bonusy. Może to być karta dowolnego systemu bonusowego, na przykład Loyalty Plant lub innego, z wyjątkiem systemu lojalnościowego Syrve  
Numer wysyłkowy  Numer porządkowy dostawy  
Numer karty klienta  Numer karty, na którą przewidziany jest rabat przy zamówieniu. Jeśli karta nie zostanie wydana klientowi, pole jest puste. Wyświetlane są tylko numery kart klientów dostawczych.  
Numer karty opłaty drogowej  Numer karty kontrahenta (gościa, dostawcy lub pracownika) użytej do opłacenia zamówienia przelewem bankowym. W przypadku kart bankowych pole jest ustawione na „(brak karty)”.  
Numer kasy Numer kasy fiskalnej, w której zarejestrowano sprzedaż. Numer ustawia się w ustawieniach urządzenia.  
Numer zgłoszenia  Numer zgłoszenia w zamówieniu. Informacje te są przydatne podczas korzystania z trybu obsługi Restauracja. to część zamówienia wydrukowana w tym samym czasie, która jest przygotowana na ten sam czas.  
Numer zmiany  Numer zmiany płynności finansowej, podczas której zarejestrowano sprzedaż.  
Numer tabeli  Numer stołu, przy którym zlecenie jest zamykane.  
Sprawdź numer  Numer kontrolny w przesuwie gotówkowym  
Operator dostawy  Pracownik biura obsługi, który utworzył dostawę. Jeśli dostawa została utworzona za pośrednictwem API, to jest to operator, który jako pierwszy zapisał dostawę do punktu.  
Operacja  Rodzaj księgowania (płatności). Możliwe wartości pól:  Odwrócenie  Przedpłata  Zwrot zaliczki  (bezpłatnie)  Płatność  
Opóźniona dostawa (min)  Opóźnienia w dostawie zamówienia obliczane są według wzoru: Rzeczywisty czas dostawy – Zaplanowany czas dostawy  
Spóźnione zgłoszenie (średnie)  Parametr pokazuje, jak spóźniony jest kelner z podaniem dania w stosunku do standardu. 
Jest on liczony od momentu złożenia zgodnie z normą do faktycznego momentu złożenia. Na standard podania składa się standard przygotowania (z karty nomenklatury lub ogólnej karty gotowania) oraz czas podania (domyślnie 1,5 minuty). 
Czas serwowania – jak długo podświetlić potrawy po zakończeniu czasu gotowania, jest wskazany w ustawieniach przedsiębiorstwa handlowego w zakładce Ekran kuchni w grupie Wyświetlanie potraw i modyfikatorów
Szacowany czas jest ustawiany dla miejsca gotowania lub dla potrawy.  
Opóźnione gotowanie (średnie)  Parametr pokazuje, jak spóźniona jest kuchnia w stosunku do ustalonej normy gotowania. Norma ta jest ustalana w karcie gotowania. Jest liczona od czasu, w którym danie powinno być ugotowane, do końca gotowania. 
Wartość jest obliczana przy użyciu wzoru: 
Rzeczywista godzina zakończenia gotowania – Szacowana godzina zakończenia gotowania  
Sklep Nazwa oddziału, w którym danie było sprzedawane. 
Odchylenie od czasu dostawy, rzeczywiste od prognozy (min) Różnica między szacowanym czasem dostawy zamówienia a faktycznym. Oblicza się go według wzoru: Rzeczywisty czas dostawy – Szacowany czas dostawy 
Kelner do dań W trybie Restauracja i Fast Food wskazany jest pracownik, który dodał danie do zamówienia. 
Dla zamówień z dostawą: Jeśli zamówienie jest tworzone na stronie, wówczas wartość domyślna jest podstawiana – Użytkownik dla scentralizowanej dostawy. Jeśli zamówienie zostało utworzone w call center lub na terminalu, wówczas wskazany jest pracownik, który jako ostatni dodał danie lub zmienił zamówienie. 
Kelner zamówienia Pracownik, który utworzył zamówienie. 
Szacowana dostawa, % Ogólna ocena dostawy. Oblicza się ją według wzoru: 
Liczba pozytywnych odpowiedzi / Całkowita liczba pytań * 100% W obliczeniach uwzględniane są odpowiedzi na pytania wszystkich kategorii. 
Ocena kuriera, % Ocena kuriera, który dostarczył zamówienie, (dla pytań z kategorii „Kurier”) 
Ocena kuchni, % Ocena posiłków dostarczanych do klienta (dla pytań z kategorii „Kuchnia w dostawie”) 
Ocena operatora, % Ocena operatora call center, który przyjął dostawę (dla pytań z kategorii „Operator dostawy”) 
Zaplanowany czas dostawy Obiecany klientowi czas dostawy to czas, na który zostaje złożone zamówienie. Na przykład klient złożył zamówienie i poprosił o dostawę do godziny 17:00. 
Sprawdź przedmioty Liczba pozycji w czeku 
Pełna nazwa dania Pełna nazwa elementu z karty elementu. 
Numer seryjny wielkości naczynia Numer seryjny rozmiaru w katalogu 
Powód anulowania dostawy Nazwa przyczyny anulowania dostawy. Konfigurowalna w sekcji Wysyłka Ogólne w menu
Powód odpisu Komentarz, który jest wprowadzany podczas zamykania zamówienia na koszt zakładu. Jeśli wybierzesz typ płatności Bez przychodów w Syrve POS na ekranie kasy, zobaczysz okno do wprowadzenia tego komentarza 
Powód usunięcia dania Powód z katalogu „Powody usunięcia”, wybierany podczas usuwania wydrukowanego dania z zamówienia. 
Szacowany czas dostawy Minimalny czas, w którym można zrealizować zamówienie. Oblicza się go jako sumę czasu gotowania i czasu dostawy pod wskazany adres. 
Szacowany czas zakończenia przygotowania zamówienia Szacowany czas, w którym spodziewany jest czas zakończenia przygotowywania potraw na zamówienie. Parametr służy do oceny obciążenia kuchni. 
Sprzedawane z naczyniem Danie, z którym modyfikator był sprzedawany 
Czas oczekiwania gości (średni) Parametr pokazuje, jak długo gość czekał na swoje zamówienie w sumie. Liczony jest od momentu wydrukowania do momentu podania gościowi. 
Czas serwowania gościowi (średni) Ta opcja pozwala ocenić szybkość obsługi. Kelner może odebrać naczynia późno i nosić je przez długi czas. Liczony jest od momentu zakończenia gotowania do momentu podania potrawy gościowi. 
Czas gotowania (średni) Parametr pokazuje, jak szybko szefowie kuchni przygotowują potrawy. Liczony jest od momentu rozpoczęcia gotowania do momentu zakończenia gotowania. 
Czas gotowania 1 (średni) Jest to czas poszczególnych etapów gotowania, jeśli takie występują. Na przykład dla pizzerii: 1 – kolekcja pizzy, 2 – piekarnik, 3 – krojenie i pakowanie 
Czas gotowania 2 (średni) Jest to czas poszczególnych etapów gotowania, jeśli takie występują. Na przykład dla pizzerii: 1 – kolekcja pizzy, 2 – piekarnik, 3 – krojenie i pakowanie 
Czas gotowania 3 (średni) Jest to czas poszczególnych etapów gotowania, jeśli takie występują. Na przykład dla pizzerii: 1 – kolekcja pizzy, 2 – piekarnik, 3 – krojenie i pakowanie 
Czas gotowania 4 (średni) Jest to czas poszczególnych etapów gotowania, jeśli takie występują. Na przykład dla pizzerii: 1 – kolekcja pizzy, 2 – piekarnik, 3 – krojenie i pakowanie 
Czas otwarcia kuchni (średnia) Parametr pozwala oszacować, ile czasu kuchnia spędza w sumie na przygotowywaniu potraw, a jeśli występują problemy z obsługą, czy winna jest kuchnia. Liczy się go od momentu wydrukowania potrawy do końca jej przygotowania 
Procent bonusu Kwota dopłaty w %, która jest naliczana do zamówienia/dania 
Procent rabatu Kwota rabatu w %, która jest stosowana do zamówienia/dania 
Wielkość naczynia Nazwa wielkości naczynia 
Dzielnica Wartość z katalogu Obszary dostawy (Wysyłka Ogólnie) jest określana ręcznie na karcie dostawy. 
Tryb serwisowy  Zamów tryb usługi: Dostawa kurierska, Dostawa z odbiorem osobistym lub Zamówienie zwykłe. Wartość pola może być pusta, jeśli domyślny typ zamówienia nie jest określony dla trybu konserwacji, a typ zamówienia nie jest określony w zamówieniu. 
Ogłoszenie Źródło marketingowe wymienione na karcie wysyłki. 
Reklama klienta Źródło marketingowe wymienione na karcie klienta. 
Koszt Parametr pokazuje całkowity koszt dań w grupie raportu. Oblicza się go według wzoru: 
Kwota odpisu * Ilość w grupie / Ilość odpisana 
Koszt własny bez VAT (%) Oblicza się go według wzoru: 
Koszt dań / Kwota rabatu bez VAT * 100% 
Koszt jednostkowy Koszt jednego dania. Oblicza się go według wzoru: Kwota odpisu / Ilość odpisu 
Koszt (%) Parametr pokazuje, jaka część kosztu dania jest pobierana z ceny, po której jest sprzedawane. 
Oblicza się go według wzoru:100% * Koszt / Kwota z uwzględnieniem rabatów i dopłat 
Serwisowy nadruk potrawy Czas na serwisowy wydruk potrawy (w kuchni) 
Serwisowy wydruk ostatniej potrawy Czas drukowania ostatniego serwisu 
Numer seryjny FR Numer seryjny rejestratora fiskalnego, na którym jest stemplowany czek. 
Brak w magazynie Skład określony w pozycji zamówienia lub skład domyślny określony w ustawieniach miejsca przygotowania. 
Odpisane na rzecz pracownika Pracownik, na rzecz którego został dokonany odpis np. może to być obiad na koszt instytucji 
Avg. Liczba dań na kontrolę Średnia liczba potraw w czeku. Wartość jest definiowana w grupie. Na przykład na miesiąc, na zmianę, w tym samym przedsiębiorstwie handlowym itp. 
Oblicza się go według wzoru: Liczba dań / Zamówienia (kontrole) 
Średni czas w kontroli wstępnej (min) Metryka to średnia wartość parametru „Czas wstępnego sprawdzania” w grupie. 
czas obsługi (min) Średni czas dostawy w tranzycie w obrębie grupy. Czas podróży obliczany jest według wzoru: Rzeczywisty czas dostawy – Czas odbycia dostawy 
czas obsługi (min) Metryka to średni czas obsługi w wymiarze grupy. 
Średnia liczba gości na odprawie Średnia liczba gości na meldunek w grupie. 
Parametr oblicza się według wzoru: Liczba gości / Zamówienia (anulowane zamówienia nie są brane pod uwagę) 
Średnia opóźniona dostawa (min) Średnia wartość opóźnienia w dostawie dla grupy. Opóźnienie oblicza się według wzoru: Rzeczywisty czas dostawy – Planowany czas dostawy 
Średni przychód na gościa Kwota zamówień, z uwzględnieniem rabatów i dopłat, dzielona jest przez liczbę gości. Wartość pola ma sens dla grupy. Na przykład możesz sprawdzić średni przychód na gościa w kasie biletowej lub w określonym dniu itp. 
Średnia ocena dostawy, % Ogólny średni wynik w grupie dostaw 
Średnia ocena kuriera, % Średnia ocena kuriera w grupie dostaw (kategoria Kurier
Średnia ocena kuchni, % Średnia ocena dań w grupie z dostawą (kategoria Kuchnia na dowóz
Średnia ocena operatora, % Średnia ocena operatorów call center w grupie dostaw (kategoria Operator dostawy
Średnia kwota zamówienia Średnia kontrola. W obliczeniach uwzględniane są wszystkie zamknięte zlecenia, z wyjątkiem anulowanych. 
Oblicza się go według wzoru: Kwota rabatowa / Zamówienia 
Średnia cena bez rabatu Wartość obliczana jest według wzoru: Kwota bez rabatu / Liczba dań 
Średnia cena bez VAT Średnia obniżona cena bez VAT. Wartość obliczana jest według wzoru: Kwota zdyskontowana bez VAT / Liczba zamówień (paragonów) 
Średnia cena Wartość oblicza się według wzoru: Kwota zdyskontowana / Liczba dań 
Całkowity czas podróży (min) Łączna wartość parametru Czas podróży grupa. Na przykład podczas grupowania według kuriera lub według dnia. 
Kwota bez VAT nie wliczona w cenę Pole to należy stosować podczas tworzenia raportów, gdy podatek VAT nie jest wliczony w cenę posiłków, ale jest doliczany w momencie sprzedaży. 
Kwota bez rabatu Koszt dania nie zawiera rabatu ani dopłaty. 
Kwota bonusu Liczba bonusów przyznanych na kartę gościa. Mogą to być bonusy dowolnego systemu bonusowego, na przykład Loyalty Plant lub innego, z wyjątkiem systemu lojalnościowego Syrve. 
Kwota w walucie płatności / zamówienia Kwota, jaką zapłaciłeś za zamówienie w określonej walucie. Użyj tego pola do analizy, jeśli akceptujesz płatności w kilku walutach i masz skonfigurowany katalog oraz kursy wymiany. 
Kwota zwrotu Kwota, z uwzględnieniem zniżek i dopłat, którą gość otrzymał przy zwrocie czeku. 
Wysokość zasiłku Wartość obliczana jest według wzoru: 
(Procent narzutu * Kwota bez rabatów i dopłat) / 100 
Kwota rabatu Jeśli danie nie zostanie usunięte, to wartość parametru obliczana jest według wzoru: (Procent rabatu * Kwota bez rabatów i dopłat) / 100Jeśli danie zostanie usunięte, wówczas kwota rabatu wynosi zero. 
Kwota rabatu bez podatku VAT niewliczona w cenę Parametr jest podobny do pola Kwota rabatu. Używaj go podczas tworzenia raportów, gdy podatek VAT nie jest wliczony w cenę posiłków, ale jest doliczany podczas sprzedaży. 
Kwota zdyskontowana Koszt dania z uwzględnieniem zastosowanego rabatu. Oblicza się go według wzoru: Kwota bez rabatu – Kwota rabatu 
Kwota z rabatem bez VAT Wartość obliczana jest według wzoru: 
Kwota bez rabatu – Kwota rabatu – VAT od paragonów (Kwota) 
Zdyskontowana kwota bez podatku VAT nie wliczona w cenę Pole jest wykorzystywane podczas generowania raportów w przypadkach, gdy podatek VAT nie jest wliczony w cenę posiłków, ale jest doliczany w momencie sprzedaży. 
Numer pracownika kasjera Numer pracowniczy pracownika, który jest wskazany na jego karcie. 
Telefon dostawczy Numer telefonu klienta znajdujący się w karcie dostawy, na którą zostało złożone zamówienie. 
Rodzaj bonusu Nazwa systemu bonusowego, w ramach którego klient otrzymuje bonusy. Na przykład Loyalty Plant lub inne, z wyjątkiem Syrve Loyalty. 
Rodzaj wysyłki Tryb obsługi klienta. Możliwe wartości pól: Odbioru Kurier 
Rodzaj zlecenia Nazwa towaru z katalogu Typy zamówień. Domyślnie system ma trzy pozycje dla każdego z trybów usługi: Regularne zamówienie Dostawa przez kurczaka Dostawa z odbiorem osobistym Możesz dostosować swoje typy zamówień, wtedy będą one wyświetlane w tym polu. 
Rodzaj karty klienta Nazwa rabatu lub narzutu z karty odbiorcy (pole Zalecany rabat), która jest stosowana do zamówienia. 
Rodzaj miejsca gotowania Rodzaj miejsca, w którym produkt jest przygotowywany, wskazany w jego karcie nomenklatury. 
Rodzaj dopłaty Nazwa narzutu, który został zastosowany do zlecenia. Jeżeli istnieje kilka narzutów, są one wymienione w jednym wierszu. Jeśli chcesz wiedzieć, do którego dania została zastosowana dopłata, skorzystaj z pola Nazwa rabatu, dopłata. Aby zapoznać się z przykładem użycia tej funkcji, zobacz Przykłady raportów OLAP
Rodzaj płatności Metoda, za pomocą której zamówienie zostało opłacone. 
Rodzaj płatności (grzebień) Dodaj to pole do raportu zamiast pola Typ płatności, jeśli w jednym zamówieniu używanych jest kilka metod płatności, na przykład jedna część zamówienia jest opłacana gotówką, a druga za pomocą karty bankowej lub bonusów. 
Rodzaj rabatu Nazwa rabatu zastosowanego do zamówienia. Jeśli istnieje kilka rabatów, są one wymienione w jednym wierszu. Jeśli chcesz wiedzieć, do którego dania został zastosowany rabat, użyj pola Nazwa rabatu lub dopłaty. Aby zapoznać się z przykładem użycia tej funkcji, zobacz Przykłady raportów OLAP.  
Rodzaj produktu Rodzaj towaru określony w jego karcie towaru (produkt, danie, modyfikator, zaopatrzenie) 
Przedsiębiorstwo handlowe Nazwa przedsiębiorstwa handlowego. 
Ulica Ulica od adresu dostawy 
Dzień konta Data, w której rejestruje się fakt sprzedaży. W zależności od ustawień Konta może ona różnić się od rzeczywistej daty sprzedaży. 
Rzeczywisty czas dostawy Moment, w którym zamówienie zostało przekazane klientowi. Służy do obliczania pola Opóźniona dostawa (min). 
Czas ten jest rejestrowany przez kuriera w aplikacji mobilnej, gdy dostawa jest ustawiona na status Dostarczone. Lub operator umieszcza go w Syrve POS. 
Imię i nazwisko klienta Imię, Drugie Imię i Nazwisko Klienta Dostawy. 
Fisk. Rodzaj płatności Znak wskazujący, czy płatność jest fiskalna. Możliwe wartości: Fiskalny Niefiskalne (bezpłatnie) 
Kategoria cenowa klienta Nazwa kategorii cenowej zastosowanej do zamówienia 
Posiadacz karty CC Imię i nazwisko posiadacza karty, która ma być używana w kolejności kategorii cenowej. 
Kontrahent CCP Gość, pracownik lub dostawca, którego karta została wylosowana w celu zastosowania rabatu w określonym punkcie cenowym. 
Numer karty CC Numer zwiniętej karty dla zastosowania kategorii cenowej. 
Godzina zamknięcia Godzina zamknięcia zamówienia 
Godziny otwarcia Godzina otwarcia zamówienia (od „00” do „23”) 
Czeki Łączna liczba czeków wykonanych w danym okresie, w tym czeków odwróconych. 
Skala wielkości naczynia Nazwa wagi do wielkości żywności 
Osoba prawna Nazwa osoby prawnej. 
Czy znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?