Licencje i dodatkowe możliwości

Szybka nawigacja po artykule:

  • Dodatkowe oprogramowanie
  • Licencjonowanie produktów
  • Syrve SousChef w Dostawie
  • Systemy lojalnościowe w Dostawie

Rozwiązania Syrve Call Center i Syrve Delivery

Zintegrowany system zarządzania Syrve obejmuje:

  • Syrve Delivery – obsługa zamówień dostawy. Tworzenie zamówienia na dostawę, rejestrowanie życzeń klienta, generowanie faktur, kontrola realizacji zamówienia i jakości obsługi klienta.
  • Syrve Call Center – scentralizowane przyjmowanie i rejestrowanie zamówień. Przechowywanie listy klientów z danymi o poprzednich dostawach, historia zamówień i ulubione potrawy klienta, monitorowanie statusu realizacji zamówienia, kontrola czasu i jakości dostawy, bieżące raporty z dostawy, statystyki i analizy, wybór najbliższego punktu przygotowania na mapie elektronicznej.

Dodatkowe oprogramowanie

Do pracy z dodatkowym oprogramowaniem potrzebne są oddzielne licencje. Prosimy o kontakt z działem sprzedaży Syrve lub partnerem Syrve, u którego zakupiono system.

  • Syrve Driver – aplikacja mobilna dla kuriera dostarczającego gotowe potrawy (Android).
  • Syrve PBX – podłączenie centrali telefonicznej do stanowiska operatora.
  • Syrve Radar – mapa z lokalizacją kurierów i trasami ich przemieszczania się.

Licencjonowanie produktów

Niektóre rozwiązania Syrve dla usługi dostawy, w tym dodatkowe moduły, wymagają oddzielnej licencji.

ProduktOpisIlość licencjiGdzie instalowaćKiedy używana
Syrve DeliveryLicencja dla terminalowej dostawy.Liczba terminaliSerwer Syrve RMSPrzy logowaniu do POS
Syrve Call-CenterLicencja dla call center.Liczba operatorówSerwer call centerPrzy przejściu w Office na Dostawę
Syrve PBXModuł integracji z centralą telefoniczną.Liczba operatorówTam, gdzie Delivery i Call-CenterPrzy przejściu na Dostawę
Syrve RadarMonitorowanie kurierów.Liczba użytkownikówSerwer call centerEkran Lokalizacja kurierów
Syrve DriverAplikacja mobilna kurierów.Liczba kurierówSerwer Syrve RMSPrzy logowaniu kuriera

Syrve SousChef w Dostawie

Proces przygotowywania potraw jest wyświetlany na terminalu kuchennym. Informacja o gotowości potraw jest przekazywana do zamówień dostawy.

Systemy lojalnościowe w Dostawie

W Syrve Call-Center i Syrve Delivery klienci mogą gromadzić bonusy systemów lojalnościowych Loyalty Syrve i opłacać nimi zamówienia.

Czy znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?