Integracja Syrve z Choice QR

Integracja Syrve jest dostępna dla następujących funkcji:

dostawa/na wynos

zamówienie do stolika

płatność przy stoliku

     Do tej integracji wymagane są następujące licencje:

Syrve Live API (Transport) (dostawa/odbiór/zamówienie do stolika/płatność przy stoliku)

ApiPayments (dostawa/odbiór/zamówienie do stolika/płatność przy stoliku)

SyrveDelivery (dostawa/odbiór)

Ważne! Jeśli nie chcesz korzystać z dostawy i odbioru, ta licencja nie jest wymagana.

Licencje te są zawarte w planach Syrve Cloud Professional i Enterprise.

     Konfiguracja Choice w Syrve

     Jeśli posiadasz wymagane licencje, musisz wprowadzić następujące ustawienia w Syrve Office:

W oknie głównym wybierz pozycję menu Data Exchange, a następnie w sekcji Syrve Live → kliknij Syrve Live Settings.

Po kliknięciu przycisku, ustawienia Syrve Web otworzą się w przeglądarce,

Następnie należy wykonać następujące kroki:

Przejść do ustawień Syrve Live API w bloku External orders

Kliknij Integracje API → Dodaj i wprowadź nazwę nowego loginu API (nazwa loginu API) → w szablonie Uprawnienia wybierz Wszystkie prawa → wprowadź swój adres e-mail (wymagane pole) → kliknij Dodaj gniazdo (oddział) → wybierz swoją instytucję do integracji, zaznaczając pole → i kliknij Zapisz.

Po wykonaniu tych czynności należy skopiować pole API – klucz a0132712-067e-4ff4-85c7-ede1bfd4c64b (jest to przykład!) i zapisać go np. w edytorze tekstu Notatnik (następnie trzeba będzie wprowadzić klucz w ustawieniach Choice).

Po powrocie do Syrve Office otwórz sekcję Data Exchange → w bloku Legacy API kliknij Connection status → wypełnij formularz rejestracyjny i kliknij Register.

Kliknięcie menu Upload powoduje wyświetlenie menu przesyłania do Syrve WEB, w tym przykładzie w celu integracji z Choice.

     W oknie przesyłania należy utworzyć nowy folder i nadać mu nazwę, na przykład „Choice” → wybrać żądane kategorie z potrawami/produktami i kliknąć przycisk Dodaj wybrane produkty.

     Ważne! Każda kategoria musi zostać załadowana osobno

     Po dodaniu wszystkich niezbędnych potraw i produktów należy je zapisać, klikając przycisk Zapisz i wysłać do Syrve WEB, klikając przycisk Prześlij.

Aby korzystać z funkcji dostawy w Choice, należy utworzyć danie lub produkt o nazwie „Dostawa *** PLN” i określić cenę, a następnie dodać go do przesyłanego menu.

Jest to wymagane do przeniesienia ceny dostawy z Choice do Syrve POS.

Aby oznaczyć zamówienia pochodzące z Choice w systemie Syrve, należy otworzyć Retail → Payment types → kliknąć Add, a w polu Name określić CHOICE → wybrać typ płatności Bank cards → zaznaczyć pole Can be accepted from the outside, wybrać typ Both external and on the restaurant side → i wprowadzić kod „CHOI” → Save.

Konfiguracja funkcji Płać przy stole i napiwki w Choice została opisana poniżej w sekcji Konfiguracja funkcji Płać przy stole i napiwki.

Konfiguracja Syrve w Choice

Otwórz panel administracyjny → Integracje → Integracje z systemami POS → wybierz Syrve z listy → w polu AUTH CODE wprowadź klucz API, który został wygenerowany powyżej w sekcji b. 2. → kliknij przycisk Activate (w przypadku wystąpienia błędu, wprowadź link https://api-eu.iiko.services/api/1 w polu API URL).

Po aktywacji należy określić następujące ustawienia:

W otwartej zakładce Integracja z systemami POS wybierz typ płatności w kolumnie PAYMENT ID.

Wybrać wymaganą organizację i identyfikator oddziału.

Aby przyjmować zamówienia bezpośrednio do systemu POS, zaznacz pole wyboru Wyślij zamówienie bezpośrednio do POS.

Kliknij przycisk Zapisz.

Jeśli menu nie ma żadnych tytułów, należy kliknąć przycisk Synchronizuj menu i poczekać, aż system je załaduje → po komunikacie Synchronizacja powiodła się, należy przejść do Edytora menu, aby skonfigurować menu według sekcji.

     Ważne! Modyfikatory dań należy wprowadzić ręcznie.

Po skonfigurowaniu menu kliknij przycisk Menu, a menu zostanie pobrane do pliku Excel (*.xlsx).

Aby skonfigurować modyfikatory, w zakładce Integracja z systemami POS kliknij przycisk Menu, aby pobrać je do pliku Excel (*.xlsx), lub otwórz go, jeśli jest już pobrany, w tym pliku zmienna Modyfikatory odpowiada za modyfikatory:

Następnie w edytorze menu Chocie w polu Food Additions (na przykład ketchup lub majonez) kliknij przycisk Add i wprowadź niezbędne informacje: nazwę grupy modyfikatorów, same modyfikatory, ceny i POS-ID.

    Ważne! Jeśli obok modyfikatora w przesłanym pliku menu widnieje napis SINGLE, należy wybrać typ opcji Single w Chocie i zaznaczyć pole Required. Jeśli obok modyfikatora wskazano MULTI, należy wybrać typ opcji Multiple w Chocie i, jeśli to konieczne, zaznaczyć pole Calculated.

Naczynia, do których przypisany jest modyfikator, są wymienione w kolumnie Grupa.

Następnie można połączyć utworzoną grupę modyfikatorów z wybranym naczyniem. W tym przykładzie należy połączyć grupę modyfikatorów z „Bonakwa” i kliknąć przycisk Zapisz.

Czy znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?